Pages

AKU DAH DELETE SEGALA POST !

hmm .. lama betul aku tak post pape kat blog ni .. rasanya dah berbulan2 ..
entah lar .. busy semacam ! tambah lagi dgn macam2 problem yg melanda sekarang ni ..
sedihnye bile ada konflik dgn kwn2 kan .. lebih2 lagi dgn besfrens sendiri ..
aku yg naik pening nak pikir lame2 .. luaran macam happy tapi dalam hati ?? ALLAH je yg tahu ..
macam mana nak atasi semua ni ?? serabut betul lah !
diluah mati emak , ditelan mati bapak ! 
kawan ! kawan ! kawan ! mana lah nak cari kawan sejati ??
yg sanggup bersama time susah and senang ??
time suka and duka ??
kepada korang semua ,, jaga and sayangi lah kawan korang dgn sebaik2nya ..


::: untuk pengetahuan korang ,, aku dah delete segala post aku kat blog ni .. cume 1 je yg aku x delete .. tu yg sikit je ni ..

No comments:

Post a Comment